søndag 19. februar 2012

Litt spiselig

På lørdag prøvde jeg meg på å lage sushi. Synes det var no skikkelig klineri å drive med, men resultatet ble ikke så værst til å være nybegynner. Da var det værre at jeg ga opp hele sushi`n og stekte meg en pizza :P
Prøvde også å lage vårruller, noe som faktisk var veldig godt. Det kan jeg gjerne lage og spise flere ganger, da med sweet chili saus. Gutta synes at sushi var kjempegodt, så da kan det vel hende jeg lager det til dem litt senere ;)
I dag på fastelaven, valgte jeg å gjøre noe annet enn å lage de vanlige kjedelige bollene med krem. Jeg laget fastelavens Cupcakes (Red Velvet) som jeg delte i to og fylte med vaniljekrem og ostekrem på toppen med ett lite sjokoladedryss. Nydelig :)
Ble litt ekstra røre, så da prøvde jeg på en liten kake i brulee form. Idar er ikke så veldig glad i ostekrem, så da ble denne delt i to og fylt med vaniljekrem og toppet med vaniljekrem med ett lite sjokoladedryss.

Ingen kommentarer: